Zapytanie ofertowe o wartości nie przekraczającej 14 000 euro na: Dostawę pieluchomajtek i wkładek anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Smrek” w Zaskalu, ul. Kardynała Karola Wojtyły 136, 34-424 Szaflary w okresie od 2 lipca do 31 grudnia 2012 roku.
W ramach procedury rozeznania rynku zapraszamy do składania ofert.
Poniżej zamieszczamy szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Warunki dostawy:
- a) dostawa do magazynu Zamawiającego Zaskale, ul. Kardynała Karola Wojtyły 136 /transportem na koszt Dostawcy/
- b) dostawa w ilościach i asortymencie wg comiesięcznego zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie lub telefonicznie przez Zamawiającego
- c) dostawa w cenach brutto określonych przez Dostawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, niezmienną przez cały okres realizacji umowy
- d) zapłata za dostawę przelewem w terminie do 30 dnia od daty otrzymania faktury
- e) dostawy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7ºº do 12ºº, nie później niż do 5-go dnia każdego miesiąca
- f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewielkich zmian w ilościach zamawianego asortymentu
2. Termin składania ofert:
Ofertę należy składać do 22.06.2012r do godziny 11ºº w sekretariacie siedziby Zamawiającego na dziennik podawczy w opisanych kopertach w następujący sposób: „ Oferta cenowa na dostawę pieluchomajtek i wkładek anatomicznych”, drogą elektroniczną na adres: dpssmrek@nowotarski.pl lub faksem na numer tel. 18 266 12 80.
3. Kryteria oceny ofert:
- Cena brutto odpłatności DPS i mieszkańca za całość zamówienia – 70%.
- Jakość – 30%
W celu oceny jakości prosimy o dostarczenie próbek pieluchomajtek wymienionych w formularzu ofertowym w pozycji 1, 2 i 6.
Załącznik nr1 – Wzór formularza oferty